FREDAG!

Woho, det är fredag = INGET DEPPANDE. Dagen har ju som vanligt spenderats
på jobbet. Det bästa med jobbet är att vi får sova, lätt! Iallafall mötte julia för typ
en timme sen och nu är vi hos henne. Om typ två timmar ska vi in till stan...
Sen får vi se om vi ska till Värmdö. Men jag sover iallafall här i natt så vi hörs kanske
när vi kommer hem eller så hörs vi imorgon. Jag ska ta familjefoto imorgon på dagen!
Kul va? :) Ni får se dom senare säkert. Men nu ska jag in i duschen snabbt. Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Tilde

sv: Haha jag var jävligt nöjd! :D Saknar dig med, det var ett tag sedan..! Vi får ta och ses någon gång, pussissss

2010-10-08 @ 20:50:39
URL: http://brunettelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0