PRAO

Yes, imorgon börjar den 2 veckors långa prao! Jag ska praoa på
"Förskolan Rektangeln" alltså på dagis! Det ligger bredvid ringen, alltså i skanstull.
Ska praoa där med Carro baaaaby! :) Fan vad kul det kommer bli, för barnen
jag har hand om är typ 1-2 år! Asså faaaaaaaatta! :D Haha inge mer snack om de nu!
Efter "jobbet" (som jag nu kommer börja kalla det) i morgon så ska jag vara barnvakt.
Vad är oddsen att bara ha hand om barn imorgon? Men sätter jag honom framför
playhouse disney så hörs vi kanske runt fem (Y) Haha puss på er!
Detta är då Rektangeln, enligt GOOGLE iallafall..

Kommentarer
Postat av: Ellinor jansson

Valde ni själva vart ni skulle praoa? och fick ni gå dit och fråga typ "hej får jag praoa här" ? haha <3

2010-10-04 @ 19:37:45
URL: http://elliochelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0