TORSDAG

Oj, jag har inte bloggat sen i ... tisdags? Men fick bara inge lust :)
Igår träffade jag mina underbara vänner Nicole & Sanne, alltså på riktigt, dom gör
mig överlycklig. Fick den där härliga känslan av att skratta typ femtio gånger.
Idag vare prao så klart, och efter det så mötte jag upp Beata! Vi drog och fika och
snackade en massa o jag letade efter en kofta, men icke. Det började regna så vi
drog oss hemåt och just nu är jag lack på pappa alltså. Han är så dryg mot mig
ibland alltså. Blir så jävla arg. Kom hem för typ lite mindre än en timme sen och
har inte snackat med honom än. ÅÅÅH. Aja. I morgon är det fredag. FY FAN VAD SKÖNT.
Det blir sleepover hos Julia, men först träffa lite folk! Men nu ska jag kolla klart på
Kenza&Tyra-show 2 så hörs vi i morgon efter jobbet. Puss! ♥
I ett djupt samtal just nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0