VINTER!

Nu vill jag att det blir vinter! Lyssna på fördelarna med vintern...
Det är mörkt länge på morgnarna när man kommer till skolan, så jävla mysigt!
Man bakar typ lussebullar och pepparkakor hela tiden.
Shoppar julklappar
SNÖ?! :D
Det blir jullov i tre veckor är det va?
JUL! Julklappar, vemdalen (ska fira jul där) och så jävla mysigt.
NYÅR!  P-A-R-T-Y :D
Mellandagsrea! Hur nice är inte den, erkänn?
Sportlov i Åre med familjen Tell! :)
Snowboard! Fan vad jag längtar!
Man går runt i stora härliga mysiga jackor, uggs, vantar & halsdukar
Man har jäävligt kul på vintern, i o med att man puttas i snöhögar, har
snöbollskrig och blir mulad osv..
Man bara myser till hela huset med ljusstakar, öppna brasor, fina lampor...
Nackdelar med vintern:
Ibland är det så jävla kallt så man fryser i hjäl, fast då får man egentligen skylla
sig själv om man är ute...
Bussarna sluta gå pga halka och hala vägar, det är ganska surt.
Nicole åker bort i 7 veckor....
Man ser för jävlig ut när man blir röd om kinderna och näsan.
Jag är allergisk mot pepparkakor så det kan jag inte äta haha!
Sen kommer jag inte på fler nackdelar med vintern, jag älskar vintern!
Visst är sommaren underbar, men det är något med vintern aaaaaasså.
Bild från Alice fest förra året, kommer ihåg att det var så SJUKT jävla kallt då.

Kommentarer
Postat av: nicolelöfgren

Aww älskling, vi får snacka på datan <3

2010-10-11 @ 21:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0