22 SEPTEMBER

Hej! Idag har jag träffat mina underbara vänner Moa & Saga. Det behövdes.
Fan vad jag älskar dom! Just nu mår jag bara skit.. Det är den här jävla tandställningsfittan.
 Spände ju skiten igår och nu gör det så jävla ont! Kan knappt äta. Åt en risifrutti till lunch
idag -.-' Imorgon ska jag nog träffa Jolina! I skolan ville Fabian att vi skulle ses, det är deep
talk som gäller imorgon :o Men nu ska jag tvätta håret, jag har sovmorgon imorgon men
vi hörs iallafall på kvällen! Puss på er ♥



Någon frågade vart jag köpt mitt löshår och då säger jag - vilket löshår?
Haha jag har inte löshår? :P 100% äkta! Fråga vem som hellst av mina kompisar.
It's real.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0