ANSWER

Anonym om SORRY:
Skriv dina planer för i helgen också :)
SVAR: Du skrev detta i torsdags, men jag såg inte kommentaren då.
Kan berätta vad som händer kommande helg.. På fredag ska Moa & Saga sova hos mig :D
Kan knappast bli bättre! Iallafall så på lördag sover Julia & Nicole här för
vi ska bara ha chillkväll och sådäääära.


Anonym om 23 SEPTEMBER:
e nicole löfgren din bästis? eller vem e det? :P
SVAR: Alltså jag har många bästa vänner. De som är bäst helt enkelt. De som känner mig bäst och som jag står närmast för tillfället. Det är då Julia Nicole Carro Mimmi Johanna Moa Saga och Cissi, även om vi inte ses lika ofta längre. Fast jag har bara EN enda bästa bästa bästa vän, det är Andrea Norell. Hon är bäst av dom alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0