BILDLÖST

Hej på er! Jag har inte bloggat sen lördags... inte inte bra! Jag drog iallfall till Julia,
sen drog vi in till stan och träffade Moa & Saga och vi drog till Östermalm och hade det
jävligt roligt. Natten slutade med att jag, julia & fabbe åkte på hans moppe hem!
(Dom bor grannar) Igår så drog jag in till stan och dansade ett ganska bra tag!
När jag kom hem pluggade jag my ass off. Till inget resultat. För idag hade vi NO-läxförhör
och jag kunde typ inte mycke alls, fick verkligen blackout. Så jävla trist.
Men efter skolan blev de bättre iallafall, vi drog in till nacka och jag köpte en kofta!
Skitsnygg förövrigt ;-) Just nu är vi hemma hos julia, käkar lite.. Ska hem typ nu. 
Julia står och dammsuger, irriterande värre! Haha :)
Imorgon har jag dans så vi hörs inte då... Men på Onsdag hörs vi iallfall, ska träffa Moa
dåååå. Men nu måste jag kolla buss, vi hörs när jag kommer hem med massa bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0