HOME SWEET HOME

Hemma! :D Fan har ju haft de underbart ju! I fredags var jag med julia, johanna.
Igår vid åttatiden på morgonen så möttes vi alla som skulle vandra. Vi vandrade en och
en halv mil.... (; Men det var galet kul! Jag sov i samma tält som julia melinda & anki.
Haha, fan vad vi suger. Kan inte sätta upp tält & inte laga mat :/ Men vi fick ren
underhållning av flera roliga personer, och flera hundra skrattattacker. Kom hem för typ
två timmar sen och har tagit en lång hääärlig dusch och nu luktar jag inte rök (från brasan)
längre. Sitter och chillar just nu framför MACEN! I've forgot to tell'ya! Vi fick ju macbooks
i fredags! :D:D::D:D:D Dom är underbara! Snabba som fan & asbra!
Iallafall... Ikväll är det meningen att jag ska gå på bio med Mimmi, hon har typ redan
bokat å grejer... Men jag har massa plugg.. NO, engelska & matte. Prov i allt nästa vecka.
Vi har studiedag imorgon tack och lov. Men jag skulle typ träffa Nicole imorgon?
Jobbigt det blev! Men jag tror ändå jag satsar på Bio (Y) Okej, nu blev det ett jädrans
långt inlägg! Vi hörs snart igen med bilder från igår! puss på er!
Nyduschad åde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0