MOST PLAYED

-Hej! Jag håller på att sätta ihop massa låtar som blir som Top25 2009 fast 2010!
Så jag frågar på lite bloggar vad de tycker är 2010's mest spelade och populäraste låtarna.
Skulle du kunna hjälpa mig? Fin blogg förresten!


Tack! Och självklart kan jag de...

Edward Maya - Stereo Love (daaah)
Stromae - Alors on danse
Yolanda be cool & DCUP - We no speak americano
Sean Banan - Skaka rumpa
Shakira - Waka Waka
Lady Gaga - Alejandro
Lady Gaga - Telephone
Oskar Linnros - Från och med Du
Taio Cruz - Dynamite
FloRida - Club can't handle me
Kelly Rowland - Commander
Jason Derulo - Ridin' solo
Jason Derulo - In my head
Mark Oh - Scatman
Usher - OMG
Gettin' over you - David Guetta, Fergie m.m
Kato - Turn the lights off
B.o.B - Nothin' on you
Travie McCoy ft. Bruno Mars - Billionaire
Justin Bieber ft. Sean Kingston - Eenie Meenie
Rasmus Seebach - Natteravn
B.o.B ft. Hayley Williams - Airplanes
Katy Perry ft. Snoop Dogg - California Gurls
Enrique Iglesias, Pitbull - I like it
Tom Boxer, Antonia - Morena
Johnossi - What's the point


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0