ONSDAG

Alltså vad jag är sämst på att uppdatera! :o Igår dansade jag länge! Idag i skolan var
vi på teater, den var fucking underbar! Sjukt jävla cp bra! Jag dog av garv flera gånger!
Iallafall... Efter skolan åkte jag och mötte Moa & Saga! Vi träffade Filip Andersson och Max :)
Mysigt! Vi var hos Max och på Södermalm osv. Tog bussen hem för typ en timme sen och
jag har inte gjort N-Å-G-O-N-T-I-N-G. Imorgon ska jag hem DIREKT efter skolan och plugga
NO. Jääävlar vad jag ska plugga NO! Och idrott till mitt teoriprov på fredag! Woho!
Jag SKA dra hem drekt efter skolan, jag måste lova mig själv de nu haha! :) Jaja...
Jag känner förresten på mig att helgen kommer bli asbra! På fredag är det "middag" hos Cassie,
på lördag är det lite oplanerat..., men jag ska iallafall vara med Julia! På söndag äre dans och
efter kanske jag ska köpa converse med Mamma och åka till en piercingsalong & fråga lite! :D

Nu blev det ett förjävla långt inlägg och jag måste tvätta anisktet osv innan jag sussar.
Vi hörs imorgon efter jag pluggat! Puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0