SORRY

Sorry för mitt utbrott, men ni fattar ju varför jag blir arg?... Igår vare fredag!
Jag var med Emma & Johanna, egentligen skulle jag chilla och sådär, men sen pallade inte.
Vi åkte till Morgan & Kim, typ till Strömma. (Y) Va där och så. Sen åkte vi till centrum,
jag och johanna satt och väntade på tolv bussen 30 minuter! Och det var svinkallt...
När jag kom hem så åt jag lite och tittade på film med Alex och hans kompisar sen somnade
jag typ halv två. Idag ska jag med Cassie & Nicole till Cassies skola, dom har öppet hus typ,
sen ikväll ska jag sova hos Yanelle! Måste gå och fixa mg nu och packa osv för jag
ska ta elva bussen, men vi hörs nog imorgon kväll tror jag. Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0