TORSDAG

Hej på er :) Hur är det? Med mig är det väl okej, jag har en känsla jag inte riktigt
kan sätta fingret på vad det är för något men det känns inte bra :o Som en klump i magen
fast ändå inte. eller jo? Men aja... Dagen har väll vart okej? Sovmorgon till tio, asskönt.
Engelska lunch musik matte slut klockan tre. Sitter här med min lillebror, båda mina föräldrar
har det jättebra, pappa i spanien & mamma ute på någon "tillställning" aa kalla det fest
och jag sitter här en deppig regning torsdag. Thank god it's friday tomorrow.
Ska spela COD nu. Jättekul spel. Man kommer in i en annan värld, släpper tankarna &
kan låta sin ilska eller andra inte mysiga känslor gå ut över fienderna
. Tanke? -DÖDA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0