Can i have this dance?

Hey guys! Jag sitter just nu på buss nr 3 för att åka till dansen, igår bloggade jag inte för jag sov hemma hos Melinda älskling och innan det var vi i Nacka med Mikaela! Haha sjukt kul vare. Jag är lite små stressad för tillfället, är hemma vid halv elva ikväll och jag har 3 prov imorgon, inte okej. Matten får gå som det går, prov på två kapitel på 40 min ja det går bra nu, fy fan! Spanskan kan jag och engelskan kommer funka. Vill bara att det ska bli imorgon efter middag då allt är över och kvällen spenderas att fira Andrea, Olivia och felicia och sen krashar jag och Cissi i min lägenhet :)) Jag här av mig imorgon mina vänner. Hoppas livet är bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0