Lärare + elev + förälder

Vid 8.15 hade jag utveckling samtal idag, allting gick jätte bra.. Förutom att
jag och min lärare bråkade om en sak som hände förra terminen. Get over it,
visst? Jaja! Jag ska packa ihop lite grejer, plugga snabbt och sedan tänkte jag
dra hem till Johanna innan hon, jag och Emma drar och ser Never say Never! :D
Så vi hörs när jag kommer hem från det, jag har sov morgon imorgon så
det blir mycket bloggning ikväll om jag inte slocknar. Tänkte svara på era frågor
också! :) Puss ♥
Glöm aldrig att jag älskar dig, Johanna. Du betyder så jävla mycket för mig. Brorsan, tack för
alla minnen. Dem finns alltid kvar, du också!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag älskar dig med Niki!! Alltid vi <3

2011-04-08 @ 12:52:03
URL: http://haringenblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0