Ny vecka here we go

Kult att jag skrev ett väldigt långt inlägg igår men nu är det helt spårlöst
försvunnet och inte alls publicerat...!! Jaja.. Min dag har faktiskt varit
bäst! Jag tog mig in till soliga storstaden med dem 12 graderna och träffade
mina bästa vänner Moa & Saga, massa gossips och dem är verkligen
världens bästa tjejer. Kan öppna mig helt och våran humor är så jävla
grym. Kom hem vid halv nio och har ätit skit god mat, pasta och bacon i
perfekt saltad sås, tror jag dog lite, matälskare som jag är och har inte
ätit middag sen i onsdags förutom en halv tacos i lördags!
Juste jag hade skirvit om lördags i förra inlägget, men den blev
iallafall sjukt lyckad. Har inte haft så roligt på länge! Imorgon är det
dans, men vi hörs säkert i skolan! Puss ♥
Världens bästa brudar, helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0