9 februari

Hej! Igår bloggade jag inte för att vi inte var i skolan hela dagen,
sen dansade jag, och jag lämnade min dator i skolan så jag kunde
inte blogga igår kväll, smart jag vet! Idag har jag varit i skolan,
slutade halv två chill som vanligt och då drog jag och julia in till
stan för att köpa lite grejer och sedan var det meningen att jag
skulle färga mitt hår, men neej det var tydligen näst vecka,
det är mamma with the brain.. yyyyh. Aja, vi drog hem och bastade
och tvättade håret m.m, nu sitter vi här och snart blir det mat
ceasarsallad, mm, pappas är fan bäst...! Okej vi hörs sen puss
Jag är så sjukt osnygg nu för tiden, så ni får en bild från en
av mina snyggare dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0