Question

" M e n   g u d   d u   m å s t e   v a r a   j ä t t e   o f r ä s c h   o m   d u
b a r a   d u s c h a r   1 - 2   g å n g e r   i   v e c k a n ? "

Svar: Haha, hur mycket vet du om jag får fråga...? Jag dansar 4 pass,
men 2 dagar och jag duschar efter dansen i omkädningsrummet! Sen
så tvättar jag håret varje onsdag för vi har sovmorgon på torsdagar
och på söndagar på dagen så hinner jag torka & platta osv.
Så sammanlagt duschar jag 4 gånger i veckan och tvättar håret
2 gånger. Typ som vanligt dårå! Eller det är ju lite jobbigt om man
är hemma och bara känner för en dusch för att man fryser eller
liknande, men då blandar man varmvatten från bastun med
kallvattnet från huset och så häller man över sig i
bastun, för där inne är det ju varmt så det är as nice och mysigt.
Annars är det inte alls något problem och jag känner mig
aldrig ofräsch. Gör jag det, och det är panik, så går jag
hem till Julia och duschar där, så jag lever fortfarande! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0