Weekend

God morgon! Gårkvällen var OK. Haha! Vi åkte hem till
min moster, jag och alex satte oss ned och la pussel... Sen vi fick dock
jätte god mat, men sen kollade vi på MELODIFESTIVALEN.. ?!
Nej, gillar inte det programmet! Slutade kolla -06 tror jag. Aja,
sen fick jag iallafall ta en lååång härlig dusch, tvätta håret osv.
Jag kom hem, skype, facebook, chatten, somnade med en klump
i magen, allting känns bara lite fel just nu.. :(
Jaja, jag åker snart hem till världens finaste bästa vän Nicole
och prata lite, skratta lite, plugga MYCKET och sådär!
NU ska jag städa rummet, sen äta. Vi hörs!
Bilder från i fredags:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gud, du måste ju vara jätteofräsh om du bara får duscha typ 1-2 gånger i veckan?!

2011-02-06 @ 14:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0