Valentine's Day

Imorgon är det klassiska alla ♥ dag. Den dagen är inget speciellt för mig, det är väl en dag som alla andra. Som sagt så tycker jag bara att man ska vara med någon/några man tycker om. Jag ska själv spendera den med Saga, Jonna och Co. Jonna fyller år imorgon min fina vän. Idag fyller även Julia Wallensteen år, grattis älskling!
Mina vänner i stan är verkligen underbara. Jag måste plugga nu, och ringa ett samtal till min vän Alex.
Men vi höres nog i morgon, gullungar!
(Inte för att jag förväntar mig ett svar men..) Vad ska ni göra i morgon då?
Umgås med pojkvännen, vännerna, familjen? Eller det kanske finns någon där
ute som sitter ensam med en ask geléhallon och tittar på titanic. I don't know!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du ska få ett svar Niki!

JAG SKA ÄTA GELÈHALLON!!!

2011-02-13 @ 21:48:56
URL: http://linahenningsons.blogg.se/
Postat av: Alexandra Zaitseva

Jag svarar, wiiie!

Jag är sjuk, ligger nerbäddad i sängen. Ensam. FML.

2011-02-14 @ 16:59:19
URL: http://zaitseva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0