Good Morning!

Vaknade nyss efter en stunds sömn, innan det så duschade jag och tvättade håret,
åh det var riktigt skönt. Nu är det min lugna spellista som spelas på Spotify och jag
ska städa, det ser ut som ett krigsfält i mitt rum! Sen ska jag tvinga i mig hostmedicin
även fast jag kommer dö, det är det vidrigaste som finns. Sen får vi se om jag åker
hem till Julia, jag vill verkligen men jag får typ inte haha! Sad face =(
Jag har i alla fall fått en försenad julklapp av min moster! En assnygg jeans jacka och ett
brett midjeskärp! As nice ju! Ni får bild på det sen när jag städat klart,
btw min jacka borde komma snart det har gått 3 dagar nu! Aja puss


Fett snygg tjej i Åre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0