Långt

Hej! Idag har jag somsagt lekt CoD inne på Laserdome, haha det var så sjuukt kul alltså!
Fan vad vi levde oss in alltså.... ;-) Jag älskar att vara med mina tjejer från stan,
de är så mycket galnare än bonde vännerna här haha nooo fence. Det bara e så!
(Alexandra, du gills som en från stan!) Grattis förresten min underbara älskling på födelsedagen!
Aja! Efter laserdome drog vi runt, sa hej till
lite trevligt folk och sedan hem till Vegas nice place och chillade där med en
jävla massa as garv och mys. Är fan hemma nu och jag har städat hela mitt rum!
Känns fan great! Men nu ska jag kleta in mitt ansikt med en massa krämer
och sminkborttagningar, sätta på en film och sedan kramas lite med min underbara
säng - Hur nice låter det inte? Hallå dudes! Imorgon är det fredag ffs!
Åååååh så skönt, precis vad jag behövde efter denna långa hemska skolvecka.
Okej, nu måste jag gå om jag ska upp i morgon bitti. Puss!


Me right now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0