Question

" H u r   g i c k   d e t   m e d   d i t t  k n ä ?  :( "

Svar: Ååååh gulle du är som bryr dig, haha inte ens mina kompisar har frågat
den frågan! Säg vem du är så kommer jag och pussar dig!♥
Mitt knä är mycket bättre, eller alltså stöter jag emot det mot typ ett bord
så gör det ju jätte ont men det är en droppe i havet!
Däääääremot så körde jag en riktigt klassiker i morse och halkade och
gjorde masken i luften HAHAH vilken jävla syn, och jag landade
på höftkulan så nu har jag sjukt ont i den! Kan knappt gå :(
Det är den jävla isens fel! Har halkat två gånger nu och gjort illa mig..

Kommentarer
Postat av: Alva

<33333333333333333333333333333333



(Med denna kommentar menar jag, att jag skickar kärlek. OK?)

2011-01-18 @ 20:40:41
URL: http://tjasnorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0