Utkast: Jan. 6, 2011

Hej Hej! Nu är jag hemma hos JuliA, vi sover här i natt! Lite skillnad i alla fall.
Vi var på IKEA idag, det var faktiskt väldigt roligt, vi hittade soffan jag ska ha
i mitt rum, vi vet inte bara om vi ska ha 2 eller 3 sits och så hittade vi den lilla
hyllan som SJÄLVKLART inte fanns på lagret! Men vi fick med oss lite annat
i alla fall! MIIIIN JACKA HAR KOMMIT! Den satt skit bra oxåååå! :D
Fick ingen bra bild på webben, men ni får en därifrån och en från kameran
en annan gång :) Nu ska jag typ kolla film haha puss på er!
Okey here it is, och den är brun, inte svart! ;-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jätte snygg jacka! Vart har du köpt den? OCh för hur mycket?

Skulle vara glad för svar! :)

2011-01-08 @ 19:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0