Wanne be on top?

Tja snyggingar! Dagen har spenderats i Sagas lägenhet, eller rättare sagt trapphus, vi befann
oss även två trappor ned hos Viggo ett tag. Ni förstår nog att Moa även var med.
Kom hem och insåg när jag gick av bussen att top model hade börjat några minuter tidigare,
så jag ba rusha upp till huset och slängde mig framför teven. Nu är det något värdelöst
på så jag ska göra té och sen sova. Jag kommer aldrig upp i morgon annars! Kyss
Ord beskriver inte hur mycket jag älskar er två. Varje gång jag åker från Ingarö och får
umgås med er, jag mår så jääävla mycket bättre än jag någonsin gjort här ute.
Jag pallar aldrig åka hem, ni betyder så otroligt mycket för mig. Tack för att ni är dem ni
är, Moa Lundkvist & Saga Sol......Dén.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det med ditt knä? :(

2011-01-18 @ 07:44:50
Postat av: Anonym

Hur gick det med ditt knä? :(

2011-01-18 @ 07:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0