Bild kommer imorgon

Fy fan vad jag hatar er, har bara fått 2 kommentarer på min frågestund.
Fråga frågor nu eller glöm att jag bloggar! ;-)



I onsdags var jag i stan med David, Julia, Melinda, Anton & Anki. Men Julia drog.
Vi hade det kult. Sen hem till David. Sen hem till Julia och jag sov där.
Dansade i torsdags och sen hem till Farmor & Farfar och käkade, var hemma
vid tolv. Stackars mig. Igår så drog jag in till stan och träffade mina
favoritbrudar Ella (Oldenmark) Saga Jonna Sanne och Ella (Schwarts) och
Jocke, Jonathan och Filip hängde på överallt. Nån fest på stureplan
(FIIIIINT SKARE VA, VASKA, VASKA UNTZ UNTZ) och sen sköna umgängen
på södermalm ♥ Slocknade hos Ella och dagen har spenderats på
gymmet, stan med ryssfan och Julia Edrén och nu är jag hemma
hos Fanny Haver med Julia, Melinda och två tjejer från Fannys prao.
As schyssta för övrigt! Snart kommer Besse, Jens osv.... det där
gänget hit och det blir chill. Alla brudarna här är jätte fina fixade
och jag sitter i mysbyxor och kardigan. Yeah (y)
Okej, fan vad detta inlägg blev långt men alla bara klagar om
min bloggning.... :( Jag sover hemma ikväll (med Julia hoppas jag)
så vi hörs imorgon babes! ;-)

Kommentarer
Postat av: fannyhaver

wiiiie va trevligt det var :) <3

2011-03-20 @ 10:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0