Congratulations Cecilia Lindh

Hej på er! Min dag har spenderats i gallerian typ, har shoppat presenter
och provat kläder, ätit och myst med mina fina vänner! Sedan så var det
planerat att jag skulle sova hos min underbara vän Melinda, men den
jäveln hade ingen täckning så där stod jag i brunn och trodde jag hade
blivit dissad, så jag tog nästa buss hem och när jag klev av så var
hon typ i brunn. Bra va? :( Men men! Imorgon har jag också dans som igår,
fast igår var ett rent helvete. Jag hade så sjukt ont i tänderna, som jag
för övrigt har nu också som fan (så nej jag stod över att borra idag) och
så har jag världens mensvärk. Och snälla anteckna det här också!
Men nu ska jag tvätta bort mitt smink, dricka smoothie, SMS:a lite på
min älskade mobil och sedan somna till en film. Visst låter det mys?
Allt detta lyx på grund av en liten sovmorgon till tio över tio imorgon.
Soft! Så vi kanske hörs i morgon bitti då, annars hörs vi på
friday, friday, gotta get down on friiiiday. Woho. Love to ya!
Bild från typ 2008, grattis gumman, 15 år nu. jag minns dig som 11... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0