Headache

Mitt liv är för hektiskt just nu. Jag sa att bloggningen skulle bli bra, jag kommer
försöka så mycket jag kan. I helgen är det mycket vänner som ska träffas och
mycket skratt ska framkallas, jag måste även plugga. Big time. Slutbetyg snart,
har även en jävla massa koreografier som ska in i huvudet, till mig OCH till till
småttingarna. Jag har inte lärt dem den, men det är jag som ska stå i
kulisserna och hjälpa dem. Fuuuuuuuuuuck alltså. Jag ska åka till dem nu.
Jag är så trött och jag har så ont i huvudet. En 15 åring ska inte ha det såhär,
fan kommer ju få magsår innan 20 års ålder. Not good. Vi hörs i morgon.
Haha.. Min pappa hade datorn nyss och jag halvsov lite i soffan
och han tryckte upp photobooth och knäppte några kort på mig. Min reaktion?

Kommentarer
Postat av: Bumbibjörnen

Så jävla söt Niki, love to you my best friend

2011-05-05 @ 17:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0